contact.jpg

Iti multumim ca te-ai decis sa cumperi de la OferteUnice.ro! 

Iata cateva detalii despre fiecare pas pe care sa-l faci, ca sa poti beneficia de o experienta minunata impreuna cu noi:

 

ALEGI produsul dorit

 

Poti ALEGE sa cauti un produs direct in campul special "Cauta in tot magazinul", aflat in partea de sus al paginii principale:

Search22.jpg

 

 

sau poti ALEGE sa navighezi in categoriile de produse direct din meniul afisat in partea stanga-sus al paginii principale: 

 

 

 

Dupa ce ai ALES produsele dorite, te rog sa le adaugi in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.

 

 

Daca pretul produsului nu corespunde bugetului tau alocat pentru achizitionarea acestuia, iti oferim posibilitatea de a ne face o oferta de pret. Pentru acest lucru poti folosi butonul de "Fa-ne o oferta!" specificand in formularul deschis pretul agreat de tine cat si cantitatea necesara. 

Mai multe detalii despre NEGOCIERE PRET, afla AICI

Nota importanta: Negocierea/ofertarea, nu va duce in mod automat la acceptarea ofertei. 
Un personal shopper oferteunice va prelua oferta si in functie de factori precum pret/cantitate/stoc  va putea accepta sau refuza oferta. Vei fi contactat in oricare din situatii pe email sau prin telefon. 

Previzualizare comanda

 Dupa selectarea butonului “Adauga in cos.”, esti directionat automat catre Previzualizare comanda ,

dupa care ALEGI sa Continui cumparaturile sau sa Finalizezi comanda

 

Detalii Finalizare comanda

 

Dupa selectarea butonului "Finalizati comanda" vei fi directionat catre pagina de finalizare a comenzii!

Deoarece timpul tau conteaza pentru noi, am restrans toatele detaliile necesare finalizarii comenzi, intr-o singura pagina!

In cazul in care esti client nou, te rugam sa completezi datele tale, necesare inregistrarii la OferteUnice!

Daca esti deja inregistrat, te rugam selectezi butonul "Client existent" aflat in partea de stanga-sus al paginii "Comanda rapida".

In pagina "Comanda rapida" iti oferim posibiliatea de a ALEGE toate detalii ce se vor regasi in comanda ta finala!

Iata ce iti oferim suplimentar fata de informatiile standard cerute de catre orice comerciant online:

1. DATA LIVRARII: In cazul in care doresti o alta data de livrare fata de cea minima afisata pe site, poti ALEGE accesand campul "Alege data livrare"

2. METODA DE LIVRARE: Iti oferim posibilitatea de a ALEGE modaliatea de livrare cat si firma de curierat de care esti multumit(a). Poti ALEGE bifand

in campul " METODA DE LIVRARE , curierul agreat. In cazul in care acesta nu se gaseste in lista noastra, ne poti solicita livrarea cu alt curier, in campul de

comentarii afla in partea de jos al Comenzii rapide.

Dupa ce te-ai inregistrat si ai ALES detaliile comenzii tale, selecteaza butonul "Trimite comanda"

comanda_1.jpg

Nota: Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Sunt de acord cu termenii si conditiile” inainte de a trimite comanda.

 

 

contact.jpg

 In pagina produsului poti afla disponibilitatea in stoc a unui produs.

 Produsele pot avea, in functie de disponibilitatea stocului, urmatoarele status-uri:

 

In stoc – avem mai mult de 3 bucati in stoc

Stoc limitat – avem mai putin de 3 bucati in stoc

In stoc furnizor – produsul este disponibil in stocul din depozitul furnizorului. Daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui “in stoc furnizor” si exista stoc pentru el atunci comanda va fi livrata de indata. Prezenta acestui status pe pagina de produs nu ofera garantia disponibilitatii lui in stocul furnizorului. Pot exista momente cand produsul nu se mai afla in stocul acestora. In acel moment un Personal Shoper OferteUnice va cauta produsul la toti furnizorii. Doar atunci cand produsul nu se mai afla in stocul nici unuia dintre furnizori, comanda va fi anulata pentru "Lipsa Stoc". 

La comanda – produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui “la comanda”, vei fi informat de catre Personal Shoper-ul tau, cand iti vom livra produsul.

Stoc epuizat – produsul nu mai este disponibil in stocul din depozitul nostru sau la furnizori ori nu mai face parte din oferta magazinului. 

 

contact.jpg

Pentru a achita produsele comandate pe OferteUnice ai la dispozitie mai multe optiuni:

– Plata ramburs

– Plata cu Card bancar VISA sau Mastercard

– Ordin de plata

– Plata  prin rate lunare fara dobanda


Plata ramburs

Plata se face in lei, integral, la livrare. In cazul livrarii produselor la domiciliu, plata se va face catre agentul de curierat care efectueaza livrarea.

Plata online cu cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod VV2/CVC2).

Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, OferteUnice.ro foloseste platforma MobilPay.

Pentru finalizarea tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati MobilPay.

In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei de plata MobilPay. OferteUnice.ro nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul tau.

Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de OferteUnice, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un Personal Shopper.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii proformei emise, in contul de mai jos.

In cazul persoanelor juridice, pentru a intra in posesia coletului, sunt necesare actul de identitate si stampila firmei sau o imputernicire semnata si stampilata.

Nume firma: Mensajero SRL

Cont lei: RO55BTRLRONCRT0252162001Banca Transilvania SA

Cod unic inregistrare: RO27039991

 

Alte modalitati de plata:

Nume firma: Mensajero SRL

Cont lei: RO06TREZ3065069XXX015561Trezorerie

Cod unic inregistrare: RO27039991

 

Plata prin card bancar in rate fara dobanda:

 

Plata prin Cardul Star BT

 

*La receptionarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, itransfer, etc) este obligatorie prezentarea unui act de identitate:

 – Pentru persoane fizice: act de identitate

– Pentru persoane juridice: act de identitate, imputernicire semnata si stampilata sau stampila din partea firmei.

 

contact.jpg

Serviciul de livrare la domiciliu iti aduce urmatoarele avantaje:

• Daca ai cumparat de pe www.oferteunice.ro: la cumparaturi de peste 500 de lei transportul costa 15.70 lei. Daca valoarea comenzii este mai mica de 500 de lei, costul transportului este de 17.99 lei.

• Termenul standard de livrare este de 4 zile lucratoare de la data plasarii comenzii, daca nu se specifica un alt termen in cosul de cumparaturi. In perioada Sarbatorilor de Iarna, de Pasti, a campaniei Black Friday sau din cauze de forta majora (cai de acces inzapezite, impracticabile, inundatii etc.),termenul de livrare a produselor comandate poate varia intre 5 - 10 zile lucratoare.

• In cazul in care transportatorul nu te gaseste la adresa mentionata in comanda, va livra coletul a-2-a zi fara costuri suplimentare.

Care este termenul de livrare?

Termenul standard de livrare este de 4 zile lucratoare de la data plasarii comenzii pentru produsele aflate in stocul OferteUnice. Termenul de livrare al produselor aflate la comanda este mentionat in pagina produsului si in cosul de cumparaturi.
Termenul de livrare se refera la comenzile pentru care ai ales plata ramburs sau card online.
Daca ai ales alta modalitate de plata: ordin de plata bancar sau plata in rate, termenul de livrare se calculeaza de la data efectuarii platii.

Care sunt termenii de transport/expediere?

In cazul in care transportatorul nu gaseste destinatarul la adresa mentionata pe colet in intervalul orar stabilit, va livra coletul a-2-a zi fara costuri suplimentare. 
Daca un colet nu se poate livra in mod repetat, acesta se va returna la unul din magazinele OferteUnice. 
La cererea clientului, OferteUnice va efectua o noua expediere, cu plata transportului la destinatar. In cazul in care si a-2-a tentativa esueaza din motive independente de OferteUnice sau transportator, clientul va trece in regim de plata in avans pentru urmatoarele comenzi.
In situatiile in care este necesara reprogramarea transportului sau acesta intarzie din cauze de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile, etc.),ne rezervam dreptul de a efectua transportul doar pana in zona practicabila.

contact.jpg

In cazul in care ai nevoie de a fi expediata comanda ta, in alte conditii decat cele standard, te rog sa contactezi OferteUnice, pentru a putea gasi cea mai buna varianta!