Intrebari  frecvente:

Nu am introdus corect datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea este posibila doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil aici (http://oferteunice.ro/contact) , atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare.

Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in variantele: persoana juridica – persoana juridica sau persoana fizica – persoana juridica, nu si persoana juridica – persoana fizica.

 

Am primit un produsul defect de nou (DOA- “dead on arrival”-defect din fabrica), ce trebuie sa fac?

In cel mai scurt timp posibil contacteaza-ne la numerele 0336.439.155, 0752.542.543, sau prin e-mail office@oferteunice.ro sau completand formularul disponibil in sectiunea Reclamatii si sesizari (http://oferteunice.ro/contact) si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.

 

De ce sa comand online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora din zisi sunt preluate in ordinea inregistrarii lor;

b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc magazin”;

c) Poti verifica direct din contul tau traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

 

Cand se livreaza comanda mea?

Imediat ce predam curierului comanda ta, vei primi un email notificare de expediere a comenzii. Durata de livrare de la momentul notificarii este in mod usual de 24 de ore, maxim 72 de ore. In cazul in care nu ati receptionat comanda in acest interval de la momentul in care ati primi notificarea de expediere va rugam sa luati legatura cu noi la numerele: 0336.439.155, 0752.542.543 sau pe mail la office@oferteunice.ro

 

Produsul pe care l-am cumparat s-a defectat!

Daca produsul se afla inca in perioada de garantie te rugam sa iei legatura cu noi completand formularul de contact catre deparatamentul de service si retur.(http://oferteunice.ro/contact)

 

Cum aflu daca produsul a fost reparat?

In momentul in care produsul tau a fost reparat, vei fi notificat in scris (mail/ SMS) in vederea ridicarii sau livrarii lui.

 

Cum pot trimite produsul in service?

Completezi formularul de contact catre departamentul de service si retur si in maximum 48 de ore lucratoare un curier va veni la tine si va ridica produsul defect pentru a-l aduce in service.

 

Cum procedez cu un produs defect din categoria Electrocasnice mari & Incorporabile?

Contacteaza Service-ul Autorizat specificat pe certificatul de garantie. Un tehnician se va deplasa la adresa comunicata de tine pentru a constata si remedia defectul produsului.

 

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate aici. (http://oferteunice.ro/info/10-servicii-clienti#retur)

 

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre OferteUnice, in contul indicat la completarea formularului  14 zile drept de retur.

Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

 

Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?

In cazul in care nu exista un certificat de garantie si nu ai gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul de reclamatii si sesizari in maxim 48h de la primirea coletului. (http://oferteunice.ro/contact)

Nu am primit factura. Ce fac?

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea Istoric comenzi  din cont: http://oferteunice.ro/istoric-comenzi, selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o.

 

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Verifica daca produsul este eligibil pentru retur (http://oferteunice.ro/info/10-servicii-clienti#retur)  si apoi completeaza formularul de returnare produs de pe site (http://oferteunice.ro/contact)  cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic .

In cazul in care comanda se inregistreaza online soldul nu se aplica automat, de aceea te rugam sa ne contactezi la numarele de telefon

0336.439.155 sau 0752.542.543

pentru modificarea rambursului.

 

Produsele resigilate pot fi returnate prin serviciul "14  zile drept de retur"?

Da, produsele resigilate beneficiaza de 14 de zile drept de retur.

 

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 0336.439.155 sau 0752.542.543

 

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari. (http://oferteunice.ro/contact) Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

 

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari(http://oferteunice.ro/contact). Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

 

In cat timp este reparat un produs defect?

Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.

 

Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?

In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie si nu exista unul in contul tau de client, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul disponibil in sectiunea Reclamatii & Sesizari. (http://oferteunice.ro/contact)

 

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici(http://oferteunice.ro/contact), completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.

 

Care este ultimul pret avand in vedere ca este negociabil?

In momentul in care folosesti butonul de negociere pret vei constata ca in urma negocierii vei primi un raspuns cu privire la ultimul pret acceptat in cazul in care oferta ta este prea mica. Detalii aici (http://oferteunice.ro/info/9-comenzi-si-livrare#negociere)

 

Cat timp este valabil pretul negociat?

Pretul negociat este valabil 24 de ore daca in acest interval nu intervin schimbari de pret, de aceea va recomandam sa plasati comanda cat mai rapid. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

 

De ce nu pot plasa comanda daca am negociat si inca nu au trecut 24 de ore?

Pretul negociat este valabil 24 de ore daca in acest interval nu intervin schimbari de pret si stoc. Daca in schimb pretul nu este modificat va rugam sa ne contactati la numerele de telefon 0336.439.155 sau 0752.542.543. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

 

Produsele sunt noi?

Da, produsele sunt noi si sigilate. Produsele desigilate, resigilate, refurbished sunt marcate separate si se specifica clar starea lor (ex: zgariat, reparat, lipsa ambalaj original, ambalaj deteriorate etc)